İlkokulda temel hedefimiz öğrencilerimizin
Sosyal ve duygusal açıdan;
- Kendini tanıyan, olduğu gibi kabul eden, yeterlilik duygusu, özsaygısı ve özgüveni gelişmiş,
- Sorunlar ile baş edebilen, kararlı ve sabırlı bir şekilde çözüm üreten,
- Ülkesini seven, cumhuriyetimize ve değerlerine sahip çıkan, Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı, çağdaş düşünen, çevresine ve dünyaya duyarlı,
- Sorumluluk duygusu gelişmiş, öz denetimini kazanmış,
- Yönergeleri izleyebilen, seçenekleri görerek, bu seçenekler arasında özgür seçim yapabilen ve bağımsız karar verebilen,
- Yetişkinlere ve arkadaşlarına saygı duyan, değer veren ve deneyimlerinden yararlanılan,
- Başkalarının duygu ve düşüncelerini anlayan ve olaylara onların gözünden bakabilen, kendinin ve başkalarının haklarına saygılı ve duyarlı olan,
- İçinde bulunduğu gruplarda uyumlu ilişkiler kurabilen, üyelik ve liderlik görevlerini başarı ile üstlenen, yetişkin ve arkadaşlarına karşı yargılayıcı olmayan, olumlu ve uzlaşmacı tutumlar geliştiren,
- Sevecen, yardımsever, anlayışlı, saygılı, işbirliğine açık ve paylaşmayı bilen, arkadaşlık ilişkilerinde başarılı ,
- Duygu ve düşüncelerini doğru ifade edebilen,
Zihinsel gelişim açısından;
- Meraklı, araştırıcı, gözlem yapabilen ve öğrenmeyi bilen,
- Kavramları sorgulayarak ve neden sonuç ilişkilerini araştırarak öğrenen,
- Yaratıcı ve eleştirel düşünen, akıllı kararlar veren,
- Aktif okur yazar, kitap dostu,
- Sözcük dağarcığı zengin, iletişim becerileri gelişmiş, ana dilini etkin kullanabilen,
- Yaptıkları işler üzerinde düşünen,
- Temel matematik ve fen kavramlarını bilen, zaman ve alan kavramlarını kavrayan,
- Kendi zihinsel yeteneklerini geliştirebilen, planlı ve programlı,
- Soyut ve Simgesel düşünceleri gelişmiş,
- Sezgi ve hayal gücü zengin, yaratıcı, öğrenmeyi öğrenmiş, mutlu bireyler olmaları sağlamaktır.
Planladığımız hedefler doğrultusunda bizler öğrencilerimizin;
- Birinci sınıfın ikinci yarıyılından başlayarak hazırlayıp uyguladığımız yaratıcı okuma çalışmalarıyla yaşamı boyunca yararlanacağı anadille ilgili kazanımlarını,
- Problem çözümünde ezberler yerine, problemi öğrenciye kurdurup çözüme ulaştırarak çeşitli yöntemlerle muhakeme etmelerini sağlayarak düşünme becerilerini,
- Mind Lab derslerimizde akıl ve düşünce oyunlarıyla stratejik ve hızlı düşünme karar verme, uygulama becerilerini,
- Planladığımız deney, gezi ve sosyal etkinliklerle hayatın içinde olarak hayat başarısını
YUKARILARA TAŞIDIĞIMIZA İNANIYORUZ !